czwartek, 14 sierpnia 2014

"Każda sztuka zawsze dąży do tego, by stać się muzyką." Walter Pater



Witam :)

Sezon ślubny w pełni. My na szczęście już na finiszu. Dziergania dużo, czasu mało ale, co zrobić kiedy para jest tak inspirująca, jak ta, z którą mieliśmy zaszczyt świętować w pierwszy weekend sierpnia.
Gdyby ktoś mnie zapytał, co mi się z mini kojarzy, to bez wahania odpowiedź brzmiałaby: MUZYKA.
I tak powstał muzyczny komplet serwetek.


Duża o wymiarach 35x28 cm


Małe 13x13cm.





Schematy na serwety i nuty dostarczył mi Internet, za to klucz wiolinowy, to już moja osobista fantazja.
Mam nadzieję, że Młodym się spodobał, a Wy co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Basia

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :)
      Czyli zamierzony efekt został uzyskany :)

      Usuń
  2. Wspaniałe! Myślę, że trzeba mieć dużo talentu i umiejętności, by takie cudeńko stworzyć!
    Życzę dalszych inspiracji i wspaniałych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń