czwartek, 27 marca 2014

Czapki



Witam!

Przez ten rok szydełkowania zrobiłam kilka czapek. Myślałam, że schowam je do szafy, a na blogu pojawią się po wakacjach, ale aura za oknem odwiodła mnie od tego pomysłu.
Dziś czapeczki, które zrobiłam dla Jasia.

Pierwsza, zimowa, wykonana z włóczki NEPAL (65% wełna, 35% alpaka). Bardzo ciepła.





Druga, pasiasta z pomponem, wykonana z włóczek akrylowych. Czapka przewidziana na okres wiosenno-jesienny. Jasiek biegając bardzo szybko się poci, dlatego w pierwotnym zamyśle miała być wydziergana z mieszanki bawełny i akrylu, jednak z początkiem lutego nie było interesującej mnie włóczki w pasmanteriach. Ostatecznie użyłam większego szydełka niż zalecane, dzięki czemu powstały duże oczka, przez które swobodnie przepływa powietrze.








Pozdrawiam
Basia

1 komentarz: